onsdag 18 augusti 2010

Skissutmaning

Satt och tittade runt på nätet, hittade Stämpelgårdens blogg.
Där hittade jag en skiss vilken tilltalade mig. Funderade först om jag skulle våga mig prova, eftersom jag aldrig har följt skisser.

Efter en stunds funderande fick jag ihop detta kort.


Kortet är tillverkat utifrån material jag hade hemma. Mitt i allt upptäckte jag att mina 3D-kuddar var slut, fick helt enkelt göra egna.

Har alltid tyckt manliga kort varit lite extra svåra att göra, går liksom inte med de vanliga färgerna och dekorationerna. Så gissa om jag blev glad allteftersom kortet tog form.

Om jag får säga det själv är jag nöjd med kortet, just för att det slår två flugor i en smäll. (Det är första skissen och ett manligt kort.) Det enda jag kan klaga på är att den svarta fyrkanten med paketet hamnade lite för nära texten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar