tisdag 10 maj 2011

Specialvikning

En födelsedag är i antågande och jag satt och funderade över hur jag skulle göra ett kort till vederbörande.

Innan jag hunnit beställsamma mig såg jag att veckans utmaningen hos pysselmyran var specialvikingar. Kom att tänka på detta dubbelvikta kort, vilket är något jag hittade för en tid sedan och tänkte "det ska jag prova någon gång".

Resultatet blev jag nöjd med eftersom det har ljusa & somriga färger. Sedan är det ju det vanliga om att jag alltid tycker manliga kort är så svåra.

Framsidan

Sida 2, första vikingen öppnad
(Det syns lite dåligt, men i den ljusblå cirkeln står det birthday wishes)

Sista sidan, här skrev jag även ett meddelande till mottagaren av kortet


1 kommentar:

  1. Det här kortet gillar jag! Enkelt men ändå lite finurligt!
    grattis till en lottad vinst hos Pysselmyran.
    glöm inte att maila Sofia din adress

    Ingela G Dt Pysselmyran

    SvaraRadera